NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE » SOLNIK GASNIE NIEZALEZNIE OD OBCIĄŻENIA I OBROTOW. PODCZAS JAZDY LUB POSTOJU.

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Solnik gasnie niezaleznie od obciążenia i obrotow. Podczas jazdy lub postoju.

  
twaz
12.01.2015 14:43:23
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2021749
Od: 2013-1-4


Ilość edycji wpisu: 1
2007r 170KM 2.5 CRDI skrzynia automatyczna

Jak przacuje to wszystko jest idealnie. Jest moc. Zadnych objawów. Teraz to się nasililo gasnie co kilka, kilkanascie km. Potem bywa ze nie chce zapalic. Rano przychodze i pali na dotyk. Jest tak od 2 lat, ale wczesniej gasł raz na kilkaset km o odpalal odrazu bez problemu.
Filtry wymienione. Z baku łuszczyla sie farba, ale po 2 czyszczeniach jest czysciutko a gasnie nadal..
Widzialem że miał ktos identyczny problem ale nie opisal jak to sie skonczylo..
  
Electra28.03.2024 11:36:38
poziom 5

oczka
  
staszek
12.01.2015 15:05:52
Grupa: Użytkownik

Posty: 22 #2021757
Od: 2014-8-12
ja podobny objaw miałem w innym aucie ,ale też crdi,musisz pojechać do dobrej stacji(nie drogiej) muszą sprawdzić czujniki położenia walu,na rozrządzie i inne -u mnie czujnik wału osadzony na silikonie-po wymianie podstawy czujnika ,czujnika nie ma problemu-powodzenia.
  
tomas349
12.01.2015 15:27:20
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 35 #2021765
Od: 2014-9-26
Narazie nie miałem takiego problemu kiedyś miałem coś podobnego w golf 3 ale wtedy była cewka rabnieta
  
perez
12.01.2015 17:33:03
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Puławy

Posty: 12 #2021899
Od: 2014-1-3
Witam. Mam CRDI 2,5 z 2005 ponad rok. Gaśnięcie silnika miałem kilka razy. Całe zło w tym modelu to sitko (filtr) w baku. Złuszcza się wewnętrzna powłoka plus parafiny z "ropy", teraz czyszczę profilaktycznie co drugi miesiąc i silnik chodzi jak brzytwa.
Pozdrawiam.
  
orze
12.01.2015 18:39:26
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 43 #2021961
Od: 2013-1-23
    twaz pisze:

    2007r 170KM 2.5 CRDI skrzynia automatyczna

    Jak przacuje to wszystko jest idealnie. Jest moc. Zadnych objawów. Teraz to się nasililo gasnie co kilka, kilkanascie km. Potem bywa ze nie chce zapalic. Rano przychodze i pali na dotyk. Jest tak od 2 lat, ale wczesniej gasł raz na kilkaset km o odpalal odrazu bez problemu.
    Filtry wymienione. Z baku łuszczyla sie farba, ale po 2 czyszczeniach jest czysciutko a gasnie nadal..
    Widzialem że miał ktos identyczny problem ale nie opisal jak to sie skonczylo..


Na jedynie słusznym forum ten problem został został dawno rozwiązany,więc zapraszam
  
krzysiek_ardie
13.01.2015 08:08:43
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Opole

Posty: 160 #2022317
Od: 2013-1-2
zapraszam na www.klubsorento.pl
  
herek41
13.01.2015 11:20:11
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nidzica

Posty: 41 #2022413
Od: 2014-11-23
Witam a może coś w smoczku jeszcze siedzi syfu bo moim zdaniem masz jeszcze gdzieś jakąś niedrożność z paliwem , nie uciekał bym tu od razu do czujnika położenia wału. A jak pojedziesz na jakiś byle jaki warsztat mechaniczny to tez będą ci robić metodą prób i błędów i przy okazji jeszcze coś spierdolą że w ogóle potem do ładu nie dojdziesz , miałem już kiedyś taki przypadek z mazdą MPV 2,5 td - mianowicie jeden oszołom przy uszczelnieniu pompy paliwowej pomylił rurki do wtrysków a drugi nie wiedział co jest to rozebrał cały silnik poskładał i nadal było to samo że była detonacja paliwa bo nie dawało na ten gar w odpowiednim czasie. Co najciekawsze to jeszcze chciał mnie skasować na 1800 zł. nie wiem chyba za to że auto stało u niego miesiąc czasu a ja dawałem z buta.Oczywiście mu nie zapłaciłem . Nie wiem skąd jesteś ale jeśli ktoś z Was ma problemy z silnikiem diesla to to mogę polecić naprawdę dobrych fachowców z Olsztyna pan Mądry takie ma nazwisko znajdziecie go na necie jeśli chodzi o adres.Polecam go gdyż mi też go polecono z tą mazdą mianowicie zrobili mi tam kawę i nie zdążyłem wypić połowę a facet przychodzi i mi mówi ze już po problemie szczęka mi opadła bo to trwało 20 min gościu wytłumaczył mi co było i skasował 150 zł i autem jeżdziłem potem jeszcze 2 lata bez problemu. Ale się rozpisałem być może też komuś tym pomogłem dziękuję za uwagę i pozdrawiam oczko
  
herek41
13.01.2015 11:26:40
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Nidzica

Posty: 41 #2022417
Od: 2014-11-23
Powiedzcie mi proszę jak się włącza tylną wycieraczkę bo za cholerę nie mogę dojść gdzie się włącza chyba ze mam silniczek zjarany zdziwiony Z prawej strony kierownicy jest wajcha od wycieraczek i pisze na niej on-int-off czy to jest to ?pomysł
  
twaz
13.01.2015 12:29:58
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022449
Od: 2013-1-4


Na jedynie słusznym forum ten problem został został dawno rozwiązany,więc zapraszam[/quote]

No chyba nie zostalo to rozwiązane.. Jesli tak to podaj proszę link. Będę wdzięczny..
Czytalem juz prawie wszystko i to są inne objawy niż u mnie. to nie jest smok w baku ani zapchane przewody.. Był gość który mial identyczny problem i udzielal się w którymś z postów ale w koncu nie napisal jak to sie skonczylo..

  
twaz
13.01.2015 12:40:44
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022458
Od: 2013-1-4
mój gasnie nie zaleznie od sytuacji. Pod obciążeniem lub bez. na postoju lub w czasie jazdy. czasem przejade kilkanascie kilometrow a czasem kilka metrow... czasem odpali odrazu a czasem nie chce wcale..
  
linomen
13.01.2015 12:48:55


Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2022462
Od: 2014-7-5
U mnie przy podobnych objawach, wina leżała po stronie czujnika wysokiego ciśnienia. Tylko to nie był ten w listwie wtryskowej tylko jakiś inny odpowiedzialny za ciśnienie w jakimś zbiorniczku (mechanik mówił dokładnie o jaki chodzi ale nie spamiętałem tego technicznego bojkotu). Koszt czujnika 480 zł ale silnik igła, nawet kopcić przestał co mu się zwykle zdarzało przez chwilę po jego uruchomieniu wesoły Reasumując bez przyrządów pomiarowych nie ma co strzelać na czuja bo wymienisz pół silnika a problemu nie usuniesz.
_________________
Kia Sorento 2,5 CRDI 140 hp
2003 rok skrzynia manualna
  
Electra28.03.2024 11:36:38
poziom 5

oczka
  
twaz
13.01.2015 13:03:45
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022470
Od: 2013-1-4
To juz jakas informacja.
U mnie podejżenie padlo na zawór regulacji cisnienia w listwie wtryskowej. Jest elektronicznie sterowany bo to silnik 170kono 2.5CRDI
Komp po wykasowaniu bledow nic nie pokazuje mimo ze silnik gasnie.. A jak odpali to wszystko jest w normie.. Dlatego szukam kogos kto ma doswiadczenie w takim przypadku.. Mechanoków narazie omijam bo jak napisal wczesniej herek41 wymienią pól silnika i nic z tego nie wyniknie...
  
linomen
13.01.2015 13:35:47


Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2022485
Od: 2014-7-5
Ten wadliwy u mnie też był jakiś elektryczny bo pomimo że pompa paliwa (nie mówię o tej w zbiorniku) dawała ciśnienie to czujnik pokazywał że jest zbyt niskie, następstwem czego nie podawał go w ogóle na listwę. Komputer nie pokazywał nic, czasami pokazał błąd (U0019 - magistrala dużej szybkości, czasami w towarzystwie U0006 lub U0010) a za chwilę znów nic nie pokazywał, tak jakby raz było dobrze raz nie - na wykończeniu był ten czujnik najwyraźniej. Tak czy siak po za diagnostyką elektroniczną równocześnie robiłem diagnozę innymi mechanicznymi czujnikami - głównie ciśnienia na poszczególnych komponentach. I tak w końcu udało się namierzyć defekt. Wziąłem ten czujnik na pamiątkę więc mogę dorzucić foto. Ale proponuję jechać do zaufanego mechaniora który wie za co się bierze. Ten u którego ja byłem ma prywatny warsztat i od 20 lat specjalizuje się tylko i wyłącznie silnikami diesla więc coś tam pojęcie ma chyba skoro interesu nie zamknął pomimo niewielkiego miasta i sporej konkurencji. Co najważniejsze kasuje za naprawę a nie czas który poświęca.
_________________
Kia Sorento 2,5 CRDI 140 hp
2003 rok skrzynia manualna
  
linomen
13.01.2015 13:44:37


Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2022489
Od: 2014-7-5
A ten problem nie pojawia się u Ciebie przy zwiększaniu obrotów podczas jazdy przy większej prędkości (4-5 bieg) ?
_________________
Kia Sorento 2,5 CRDI 140 hp
2003 rok skrzynia manualna
  
twaz
13.01.2015 14:10:28
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022503
Od: 2013-1-4
Nie. Zwiększanie obrotów czy obciążenie niema żadnego znaczenia. Gaśnie w najróżniejszych sytuacjach i to wlasnie nie naprowadza na nic konkretnego.. Tak jakby sie zapowietrzał, ale to tez malo prawdopodobne bo to trwa od ponat 2 lat. wczesniej zgasl raz na kilkaset km po czym odpalalem i jechalem dalej, bywalo ze i miesiąc czy dwa nic sie nie dzialo. a teraz częsciej i bywa ze nie chce zapalic. postoi do rana i odpala. To chyba sie nie zapowietrza bo sam by sie nie odpowietrzyl. Przebieg 80tys km to chyba tez nie wtryski, tymbardziej ze jak chodzi to chodzi idealnie, jak w zegarku. Wciskam gaz na full i chodzi jak burza..
  
vokal
13.01.2015 23:47:55
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #2022893
Od: 2013-1-16
Chyba najlepiej byłoby przejechać się z kompem i sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie CR.
Może czujnik się przywiesza i wyłącza ECU. Zawór upustowy też może być problemem, bo jak za późno puszcza, to za wysokie ciśnienie na listwie i wyłącza ECU, tak samo jak ciśnienie jest za niskie.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
twaz
14.01.2015 03:42:09
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022936
Od: 2013-1-4
    vokal pisze:

    Chyba najlepiej byłoby przejechać się z kompem i sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie CR.
    Może czujnik się przywiesza i wyłącza ECU. Zawór upustowy też może być problemem, bo jak za późno puszcza, to za wysokie ciśnienie na listwie i wyłącza ECU, tak samo jak ciśnienie jest za niskie.


Właśnie wczoraj kontrolowalem cisnienie i jakoś dziwnie skakalo. raz na wolnych obrotach bez obciążenia bylo 4" i ponad a innym razem 2,7 i zastanawialem sie dlaczego.. Bo wiadomo ze jak sie przyspiesza to idziw w górę...

Co mi poradzisz więcej?
  
vokal
14.01.2015 06:40:37
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #2022953
Od: 2013-1-16


Ilość edycji wpisu: 1
U mnie /2003/ na wolnych obrotach ciśnienie na listwie to 275-280 bar, więc u ciebie po FL powinno być też podobnie.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
twaz
14.01.2015 07:08:15
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 122 #2022961
Od: 2013-1-4
No własnie.. (pomijając jednostki) W moim jest rez 270 innym razem 400 na wolnych obrotach.. Obroty nie skaczą ani nic podobnego... Tylko pytanie, czy to czujnik czy zawór regulacji cisnienia, czy moze jeszcze coś innego. Ale chyba nic innego.. (raz zasugerowany tym co wyczytalem na forum, -gdy zgasł i nie chcial zapalić stuknąłem w listwe wtryskową i zaskoczył od razuoczko
  
vokal
15.01.2015 21:14:57
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #2024158
Od: 2013-1-16
Wygląda faktycznie na problem z zaworem upustowym.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
Electra28.03.2024 11:36:38
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE » SOLNIK GASNIE NIEZALEZNIE OD OBCIĄŻENIA I OBROTOW. PODCZAS JAZDY LUB POSTOJU.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny