NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » SORENTO NIE ODPALIŁO RANO

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 9>>>    strony: [1]23456789

SORENTO NIE ODPALIŁO RANO

  
Admin
21.01.2010 12:11:30
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419499
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 7
Od kilku dni coś dzieje się z moim Sorento .
Zawsze palił " na raz" , przedwczoraj musiałem pokręcić dwa razy po ok 20 sekund .
Wczoraj rano nie chciał zapalić , musiałem kręcić kilkanaście razy dość długo , w końcu na krawędzi wyładowania akumulatora zapalił .
Pojechałem na stację , zatankowałem pod korek paliwo zimowe "ultmate" aby wyeliminować złą jakość paliwa .
Odpalał ładnie.
Dzisiaj rano znów nie chce zapalić .Akumulator ładował się całą noc ,kręci ładnie i szybko , a silnik ani drgnie.
Jedną rzecz zauważyłem ,że przy przekręceniu kluczyka na drugą pozycję, tuż przed rozruchem , obrotomierz pokazuje 2000 obrotów na wyłączonym jeszcze silniku.
Chyba będę musiał wezwać Assistance .
Co sprawdzić tak na szybko zanim zacznę go holować ?

Dzwonię do "maski" - pierwsza porada , sprawdź czy paliwo dochodzi do silnika.
Mówi co mam odkręcić i gdzie .
Odkręcam przewód od ręcznej pompy , naciskam raz i paliwo leje się obfitym strumieniem , naciskam drugi raz , również , przestaję aby nie zalać silnika , nie wiedziałem ,że ta pompka jest taka sprawna.



Obrazek


Przykręcam wszystko z powrotem , to nie jest przyczyna "niezapalenia"


  
Electra29.03.2024 06:39:58
poziom 5

oczka
  
Apri
21.01.2010 12:35:41


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wadowice

Posty: 15 #419527
Od: 2009-4-17
Myślę że warto jeszcze sprawdzic świece żarowe czy grzeją.
_________________
Wersja USA 2007 r V6 3800 benzyna + gaz
  
Admin
21.01.2010 12:36:30
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419529
Od: 2009-2-1
Ok , więc jak mam to sprawdzić ?
  
Balboa
21.01.2010 12:40:54
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #419536
Od: 2009-2-23
Adminie, gdy będziesz- przyciskał (pompował) paliwo pompką to ta pompka musi reagować nie spontanicznie tylko "opornie" tak jakby sie jej nie chciało. To będzie oznaka ze paliwo przepływa przez nią.
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
maska
21.01.2010 12:41:10
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 672 #419537
Od: 2009-9-10
Padły by wszystkie naraz? mało prawdopodobne smutny jeśli jest paliwo to pozostaje sterowanie silnikiem smutny Pytanie jak to sprawdzić.

_________________
Sorento 2005 teraz już 80tyś km :)
2,5 CRDi automat 140 kucyków
Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :)
grafitowy metalik
chyba full wypas bez skóry :)
  
Balboa
21.01.2010 12:43:26
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #419540
Od: 2009-2-23


Ilość edycji wpisu: 1
Bezpieczniki ? od swiec ?, nawet nie wiem czy takie sa wesoły
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
Admin
21.01.2010 12:43:36
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419541
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 1
Gdy założyłem przewód i pompowałem , mogłem nacisnąć ją zaledwie cztery razy , później zrobił się duży opór jakby była pełna.
A i jeszcze przełożyłem przekaźniki odwrotnie w miejsce ostatniego pierwszy i tak dalej .
Wczoraj też nie chciał zapalić , a jednak zapalił , więc to chyba nie bezpieczniki , ale sprawdzę .
  
Balboa
21.01.2010 12:46:53
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #419545
Od: 2009-2-23


Ilość edycji wpisu: 3
A moze przewód paliwowy jest dziurawy, pęknięty i paliwo z niego ubyło, przez to mogłeś nacisnąć pare razy bez oporu az sie napompowało.

ps** a moze filtr paliwa jest zapchany
_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
Admin
21.01.2010 12:52:48
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419551
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 1
Nie, najpierw sprawdziłem , czy pompa działa odkręcając przewód od niej . Jak przykręciłem i pompowałem opór wzrastał i trzymał ciśnienie.
Filtr paliwa jest przed pompą czy za?
  
maska
21.01.2010 13:04:20
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 672 #419567
Od: 2009-9-10
nie bezpieczniki od świec tylko świece wesoły
_________________
Sorento 2005 teraz już 80tyś km :)
2,5 CRDi automat 140 kucyków
Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :)
grafitowy metalik
chyba full wypas bez skóry :)
  
Szkrabik
21.01.2010 13:13:17
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Śląskie

Posty: 143 #419572
Od: 2009-9-29


Ilość edycji wpisu: 1
Filtr jest zespolony z pompką paliwa

edit: Jeśli ręcznie pompowałeś paliwo to leciało ale czy jak zapalasz to pompa paliwowa podaje paliwo ?? być może właśnie ona nie dostaje napięcia ewentualnie się zwaliła smutny nie znam dokładnej lokalizacji ale jest w baku lub do nie go podłączona.
_________________
KIA SORENTO
SILNIK - 2,5 CRDi
PALIWO - BREJA
SKRZYNIA - AUTOMAT
ROK - 2004
KOLOR - SREBERKO

GG:582940
  
Electra29.03.2024 06:39:58
poziom 5

oczka
  
pibe
21.01.2010 13:29:11
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: zachodniopom/dolnośląskie

Posty: 172 #419601
Od: 2009-5-29
U mnie poluzowane były kostki, które podpięte są od dołu do skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami (pod maską). Gdy je dopchnąłem, to zaczął odpalać, a wcześniej kręcił ale nie zapalał. Może tu jest problem?
_________________
kijanka / 3,5 V6 / benzyna / LPG / automat
  
Admin
21.01.2010 13:32:20
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419604
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 2
Dzięki za telefony i maile . Maska już jedzie , jeśli to co mówicie nie poskutkuje to spróbujemy odpalić pociągając go , lub zaciągnie mnie do serwisu.
Adimo na 99% stawia na filtr paliwa ( ostatnia wymiana 11.2009 ) .
Szkrabik proponuje sprawdzić czy paliwo dochodzi nie naciskając na pompkę , lecz odkręcając ten sam przewód i przekręcając kluczyk w stacyjce .
Wyeliminuje się wtedy awarię pompy paliwa w zbiorniku , ale do tego potrzebne są dwie osoby , więc czekam na "maskę" .
Zaraz również sprawdzimy przewody w różnych miejscach.

Jak zajdzie potrzeba zapalenia " na hol" to napędy zostawić włączone na tył , czy na 4 koła?
  
merkury76
21.01.2010 13:53:40
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zabrze

Posty: 469 #419630
Od: 2009-7-5
No cięzka sprawa.Zaczac trzeba od najmniejszych rzeczy.W filtrze jest korek z dołu odkrec go .To jest taki osadnik i z niego wylewa sie całe syfiastwo z filtra.Może to byc ta przyczyna aczkolwiek małoprawdopodobne. Ale sprawdzic można.
_________________
2,5 diesel
170 km
automat
max wersja
  
Szkrabik
21.01.2010 14:13:12
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Śląskie

Posty: 143 #419650
Od: 2009-9-29
Admin nie zapalaj sori na zaciąg jest to nie polecane a i nie wiadomo co się stało że nie pali, ciąganie może nic nie dać a może pogorszyć sprawę, lepiej ściągnąć do garażu i dopiero na spokojnie się rozejrzeć.
_________________
KIA SORENTO
SILNIK - 2,5 CRDi
PALIWO - BREJA
SKRZYNIA - AUTOMAT
ROK - 2004
KOLOR - SREBERKO

GG:582940
  
andykon
21.01.2010 14:23:07
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: podlasie

Posty: 379 #419657
Od: 2009-8-9
Co prawda w naszych samochodach jet podgrzewanie paliwa (bezpośrednio przy filtrze paliwa) ale jeżeli ono padło i na skutek mrozów w filtrze wytrąciła się parafina no to mamy klops. Mozliwe, że tam trzeba szukać - admin - jeźdxisz chyba dieselkiem.
_________________

KIA SORENTO 2,5CRDi, 2003.
wersja fuul - Freedom,
srebrny a może szary metalik,
stały napęd 4x4, automat.



  
Balboa
21.01.2010 14:53:22
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 278 #419723
Od: 2009-2-23


Ilość edycji wpisu: 1
Adminie wszystko nt osadnika (pompki) jest w książce serwisowej na stronie 7-32, jak mozesz to koniecznie zobacz. Jak nie masz to zeskanuję ale dopiero ok 17tej. Moze to rozwiąże twój problem


_________________
Kia Sorento 2004,
CRDI 170KM, Manual
KOLOR:Czarny tzw młotkowany
Przebieg: 100 tyś
  
Admin
21.01.2010 15:51:18
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2074 #419794
Od: 2009-2-1


Ilość edycji wpisu: 1
Sorento stoi w serwisie , wieczorem opisze co jeszcze sprawdziliśmy z maską i jak zapalił ( ale nie jechał).
Dostałem nowe Punto na letnich oponach diabeł .
  
maska
21.01.2010 16:22:07
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 672 #419828
Od: 2009-9-10
i jak Ci się tym czymś o kształcie samochodu jechało? wesoły ledwo Cię w tylnym lusterku widziałem wesoły Zygzakiem nie jechałeś więc źle nie było wesoły

_________________
Sorento 2005 teraz już 80tyś km :)
2,5 CRDi automat 140 kucyków
Tiptronic czyli sekwencja 5 biegów :)
grafitowy metalik
chyba full wypas bez skóry :)
  
gregor
21.01.2010 17:17:18
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Białystok

Posty: 16 #419886
Od: 2010-1-2
Moje Sorento też dziś nie odpaliło. Grzałem kilkakrotnie świece, pompowałem ręczną pompką paliwo i nic. Rozrusznik kręcił jak szalony a silnik nawet nie próbował zaskoczyć. Według mnie nie dochodziło palwo. Odpaliłem starym wypróbowanym sposobem. "START-SPRAY" dwa pryśnięcia po zdjęciu pokrywy filtru powietrza - silnik od razu zaskoczył i pociągnął paliwo. Dodam że nie kopciło z rury więc chyba nie miał w sobie nie spalonego paliwa. Poprzedni właściciel samochodu też miał raz taki problem. W serwisie próbowali go naciągnąć na wymianę wtryskiwaczy. Chlop pojechał do innego mechaniora. Ten stwierdził po zdemontowaniu że wtryski są dobre, wystarczyło przeczyścić- całkowity koszt 100 PLN.
_________________
Kia Sorento 2,5 CRDI 140 KM/2003 automat złoty metalik
  
Electra29.03.2024 06:39:59
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 9>>>    strony: [1]23456789

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » SORENTO NIE ODPALIŁO RANO

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny