NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » TUNING MECHANICZNY » CHIPOWAĆ 140 KM DO 170KM ?

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

chipować 140 KM do 170KM ?

  
Wollys
25.01.2010 10:11:39
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #424820
Od: 2009-6-24
TunerForce napisałes
"P.S po modyfikacji w aucie z silnikiem wolnossącym spalanie WZRASTA!"
a na stronie jest napisane

"Jest na to sposób! Musisz tylko zrobić chip tuning czyli modyfikacje programu sterującego pracą silnika w sterowniku silnika.

ECO Chip tuning samochodów osobowych to modyfikacja z naciskiem na EKOLOGIE co uzyskuje sie poprzez znaczne zmniejszenie spalania przy jednocześnie zwiększonym momencie obrotowym i mocy!

Najważniejszym zyskiem który uzyskuje się po eco-chip tuningu/chip tuningu samochodów osobowych to zmniejszone spalanie o ok 0,5litra/100km przy standardowym chip tuningu i ok 1litra przy ECO chip tuningu. Dodatkowy profit to przyrost mocy i momentu obrotowego od 20% do 30%(chip tuning)i od 15% do 25%(ECO chip tuning)w zależności od rodzaju silnika i stanu technicznego samochodu. "

Nie rozumiem jak to w końcu jest
  
Electra24.04.2024 15:21:05
poziom 5

oczka
  
autorus
25.01.2010 10:21:00
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Skierniewice

Posty: 477 #424824
Od: 2009-12-11
Prosto wesoły diesel na turbince spalanie malej, benzyna wolnossąca spalanie wzrasta.
  
TuneFORCE
25.01.2010 10:36:13


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wałbrzych/Trondheim

Posty: 21 #424841
Od: 2009-11-9


Ilość edycji wpisu: 1
Spalanie spadnie w silniku doładowanymoczkoa w motorze N/A wzrośnie , tutaj żeby uzyskać jakiekolwiek przyrosty musisz dowalić dużo paliwa a powietrza w pewnym momencie zaczyna brakować dawka jest bogata ale nie przynosi to wymiernych rezultatów w przełożeniu na osiągi - w moim mniemaniu nie przynosi to opłacalnych efektów.

Można zrobić dolot, wydech i wtedy bawić się softem - przyrosty będą troszkę większe a spalenie wzrośnie nieznacznie - tyle że koszty modyfikacji wzrastają i to znacznie..
  
Wollys
25.01.2010 13:24:21
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #424989
Od: 2009-6-24


Ilość edycji wpisu: 1
Ok dziękuje za info.
A jak jest ze zużyciem pompy turbo... rozumiem ze modyfikacja przede wszystkim polega na zmianie softu odpowiedzialnego za prace pompy turbo (zmiana momentów zalanczania i wylanczania turbo)a co za tym idzie szybszym jej zużyciu...
Jak powinna wygladac prawidlowa charakterystyka przy dobrze wykonanym chip tunningu ?
  
merkury76
25.01.2010 23:32:48
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zabrze

Posty: 469 #426095
Od: 2009-7-5
słuchajcie jesli w katowicach to tez chetnie podjade zobaczyc i dowiedziec sie czegos wiecej
_________________
2,5 diesel
170 km
automat
max wersja
  
Adimo
25.01.2010 23:35:43
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #426097
Od: 2009-8-26
Kolego co do zwiększenia mocy, na pewno się piszę, zobaczę jak z czasem i się odezwie.
_________________


  
Wollys
25.01.2010 23:39:05
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #426103
Od: 2009-6-24
Merkury tobie chyba 170kM to wystarczy ...wesoły czy tez malo wesoły
A swoja drogą to czym roznia sie silniki przed i po lifcie w dieslu 2,5 CRDI ????
  
TuneFORCE
26.01.2010 00:03:11


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wałbrzych/Trondheim

Posty: 21 #426119
Od: 2009-11-9


Ilość edycji wpisu: 1
Dla mnie najważniejsza różnica to system wtryskowy i sterownikoczko

  
Wollys
26.01.2010 15:40:07
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1053 #426637
Od: 2009-6-24
Powtórze
"A jak jest ze zużyciem pompy turbo... rozumiem ze modyfikacja przede wszystkim polega na zmianie softu odpowiedzialnego za prace pompy turbo (zmiana momentów zalanczania i wylanczania turbo)a co za tym idzie szybszym jej zużyciu...
Jak powinna wygladac prawidlowa charakterystyka przy dobrze wykonanym chip tunningu ?"
  
TuneFORCE
26.01.2010 16:14:21


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Wałbrzych/Trondheim

Posty: 21 #426698
Od: 2009-11-9
Wszystkie parametry zostają podniesione w takim stopniu żeby żywotność układu wtryskowego się nie zmniejszyła.
Prędzej pompa siądzie od złej jakości paliwa(które służy również do jej chłodzenia)niż od chip tuningu.
  
merkury76
26.01.2010 21:55:34
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Zabrze

Posty: 469 #427258
Od: 2009-7-5
trudno powiedziec czym sie roznia.Przede wszystkim to turbina inna a reszta chyba bez wiekszych zmian
_________________
2,5 diesel
170 km
automat
max wersja
  
Electra24.04.2024 15:21:05
poziom 5

oczka
  
cyber_human
18.02.2010 10:47:12
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań/Plewiska

Posty: 334 #458794
Od: 2010-2-9


Ilość edycji wpisu: 2
co do mocy i jej ilości...
To jest jak z pieniędzmi, miejscem na hdd i kto co tam jeszcze woli (vódka, kobiety itd) - no po prostu nigdy za wiele...
Od czasu urodzenia córki (i już chwilę przed), a może to wiek, zacząłem sobie nieco wolniej śmigać...
Ale przychodzi taki dzień lub taki moment, kiedy albo chcesz, albo musisz depnąć... Wtedy każdy kuc i każdy Isaac się przyda, albo jest ważny...

A przeprogramowanie ECU daje przecież nie tylko moc i moment maksymalne większe, ale także poprawę pracy (kultury) w całym zakresie... I to jest ważne...

To jak jazda w wiosenny poranek, gdy powietrze jest "jakieś inne", a auto odchodzi spod nogi... Każdy to zna... Ale można to mieć zawsze wesoły Więc dlaczego nie? wesoły

Jak kupiłem motong (a wcześniej śmigałem WSKą w podstawówce), to przy 35 km/h stwierdziłem, że pędzę wystarczająco szybko... Ale auta zaczęły mnie popychać, mówię: no nie, zaraz mnie rozjadą... Przyspieszyłem do 50 i to już była dla mnie 1-sza kosmiczna...
Po powrocie do domu stwierdziłem, że 70 będzie w przyszłości OK, a ten, kto lata motorem 150 jest po prostu chory na umyśle...
Minęło kilka miesięcy i parę tyś km nawiniętych i ze Świecia do Gdańska pruliśmy z kumplem na pełnym otwarciu rolgazu, 217 km/h, płasko jak śledzie, ze stopami na podnóżkach pasażera...

Nie latam tak co dzień, ale przychodzi taki dzień, gdy brak mocy doskwiera... Czy to po założeniu trumny na dach i 5 osób na pokładzie jadąc w górach, czy podczas wyprzedzania... No, może jak ktoś ma 260 kucy i w górę, to mu już ryba... cool

edit:
a tu przykład, co robią w 44tuning.pl:


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA




TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA



brzmi bardzo profi... Jeśli tak robią jak piszą, to kurczę...
  
Adimo
18.02.2010 17:01:36
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #459749
Od: 2009-8-26
Myślę że przy skrzyni automatycznej, zwiększenie mocy, a co za tym idzie zwiększenie obciążenia na skrzynie, jest zabójcze dla niej, myślałem o zwiększeniu mocy teraz stoi to pod znakiem zapytaniapytajnik
_________________


  
autorus
18.02.2010 17:57:05
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Skierniewice

Posty: 477 #459836
Od: 2009-12-11
Jak tylko się ociepli robię program do automatu i zweryfikuje go osobiście. Ogólnie nie wierze w takie mity.

Autorus
  
drxtreme
18.02.2010 19:07:37
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: bruxelles

Posty: 35 #459934
Od: 2010-2-8
Ja mam 2,5 utomacik 170KM soft wgrywał sam sobie właściciel serwisu bo to było jego auto.Autko ładnie się zbiera power ma konkret tylko żeby nie ta praca rano i zanim się nagrzeje no brak kultury.Zawory łomoczą i głośno.Pali no jak czołg ale to może przyczyna że robię małe odległości ok 6km do pracy no i jak to w wielkim miescie korki i światła i webasto.Latem zobaczymy ile czołg spali .Poza tym CHYBA ok .Pojeżdżę posprawdzam
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
PALIWO: OLEJ NAPĘDOWY
SKRZYNIA BIEGÓW: AUTOMAT
ROK PRODUKCJI: Chyba 2005
KOLOR VQ G7/V9 Szary metalik
  
Adimo
18.02.2010 19:53:46
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kujawsko-pom.

Posty: 1080 #460035
Od: 2009-8-26
Poczekam co powiecie pod koniec wiosny Autorus, Drxtreme, wtedy zadecyduje.
_________________


  
drxtreme
18.02.2010 22:54:35
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: bruxelles

Posty: 35 #460469
Od: 2010-2-8


Ilość edycji wpisu: 1
mam jeszce gwarancję do końca pażdziernika 2010 jak sie rozpadnie to bieda będzie ale to chyba mnie nie zrazi do tego autka bo jest cool
_________________
KIA SORENTO
SILNIK: 2,5 CRDi
PALIWO: OLEJ NAPĘDOWY
SKRZYNIA BIEGÓW: AUTOMAT
ROK PRODUKCJI: Chyba 2005
KOLOR VQ G7/V9 Szary metalik
  
betina_t
13.03.2010 23:12:32
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Kraków

Posty: 2145 #492496
Od: 2009-8-10
Temat przeniesiony na nowe forum-

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

  
Electra24.04.2024 15:21:05
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » TUNING MECHANICZNY » CHIPOWAĆ 140 KM DO 170KM ?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny