nie pali sorento 2.5 Diesel
    Falc77 pisze:

    Sądzę, wiem, iż zawór SCV o którym piszesz/ten w pompie wtr ?/ kosztuje znacznie więcej niż bezpiecznik listwy CR, sam zdecyduj. ale jeśli ciężko pali,a jak odpali to chodzi całkiem normalnie i innych objawów brak, tzn. nie kopci, ma siłę i przyspiesza, chodzi równo to ja bym stawiał na bezpiecznik.


Nie wiem jak to jest rozwiazane technicznie w tym aucie ale ten zawor (relieve valve) mozna latwo sprawdzic. Zawor z jednej strony jest polaczony z CR a z drugiej z przelwewem. Odlacz na chwile odejscie do przelewu i zakrec silnikiem. Jesli wali z niego paliwo to na bank jest to wina zaworu. Ten zawor sluzy do ograniczenia cisnienia w szynie CR (Common Rail). Zeby uruchomic silnik pompa musi wytworzyc cisnienie minimum 20MPa. To tak w skrocie.

Pozdrawiam


  PRZEJDŹ NA FORUM