mechanizm 4x4 nie przełącza się
Spokojnie, to jest prosta sprawa.
1.Zdejmujesz osłonę pod schowkiem, tą przy prawej nodze pasażera.
2. Odszykujesz kostkę X-11, jak na poniższym rysunku:
https://dl.dropbox.com/u/101383465/Klub%20Sorento/alsel/08.jpg
3. Odnajdujesz w niej grubszy żółty przewód (4 od prawej w dolnym rzędzie).
4. Włączasz miernik na ustawienie pomiaru napięcia prądu stałego - DC do 20V.
5. W odnaleziony zacisk wpinasz sondę dodatnią miernika.
6. W pobliżu gniazd odnajdujesz śrubę lub nakrętkę, którą łączy się z karoserią (to będzie masa).
7. Do tej masy podpinasz ujemną sondę miernika.

Po włączeniu zapłonu powinno pokazać coś koło 0,2V, a w czasie jazdy powinno napięcie się wahać nawet do 12V.
Po przełączeniu na Low i puszczeniu sprzęgła(M/T) lub hamulca (A/T) napięcie powinno wzrosnąć od razu do nieco powyżej 11V i powinno być stałe aż do zatrzymania auta.

Jeśli wskazania zachowują się tak jak opisano w poniższym linku, to znaczy, że elektrycznie wszystko jest dobrze:
http://www.klubsorento.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=5893&p=71631&hilit=TOD%2520praca.jpg#p71631


  PRZEJDŹ NA FORUM