Solnik gasnie niezaleznie od obciążenia i obrotow. Podczas jazdy lub postoju.
Ten wadliwy u mnie też był jakiś elektryczny bo pomimo że pompa paliwa (nie mówię o tej w zbiorniku) dawała ciśnienie to czujnik pokazywał że jest zbyt niskie, następstwem czego nie podawał go w ogóle na listwę. Komputer nie pokazywał nic, czasami pokazał błąd (U0019 - magistrala dużej szybkości, czasami w towarzystwie U0006 lub U0010) a za chwilę znów nic nie pokazywał, tak jakby raz było dobrze raz nie - na wykończeniu był ten czujnik najwyraźniej. Tak czy siak po za diagnostyką elektroniczną równocześnie robiłem diagnozę innymi mechanicznymi czujnikami - głównie ciśnienia na poszczególnych komponentach. I tak w końcu udało się namierzyć defekt. Wziąłem ten czujnik na pamiątkę więc mogę dorzucić foto. Ale proponuję jechać do zaufanego mechaniora który wie za co się bierze. Ten u którego ja byłem ma prywatny warsztat i od 20 lat specjalizuje się tylko i wyłącznie silnikami diesla więc coś tam pojęcie ma chyba skoro interesu nie zamknął pomimo niewielkiego miasta i sporej konkurencji. Co najważniejsze kasuje za naprawę a nie czas który poświęca.


  PRZEJDŹ NA FORUM