stuki przy max. skręconych kołach
Witam serdecznie.

Kia Sorento 2003r. 3,5 V6 automat , napęd stały 4x4 opcja przełącznika Auto, Low

Tak jak w temacie Stuki występują przy max. skręconych kołach na parkingu przy wyjeżdżaniu z zatoki. Efekt ten występuje zarówno przy jeździe do przodu jak i do tyłu. Podczas jazdy wyczuwalna jest jakby owalizacja wału. Olej w tylnym moście wymieniony, jak i w reduktorze. Krzyżak przedniego wału wymieniony (był uszkodzony), po tym zabiegu lekka poprawa. Przy wymianie krzyżaka kiedy przedni wał był zdemontowany na flanszy od reduktora jest luz przód tył, brak luzu góra dół. Opony nowe, koła wyważone, przed wymianą były drgania kierownicy powyżej 130 km/h, po wymianie problem ustąpił. Lekkie drgania kierownicy przy hamowaniu wskazują na krzywe tarcze ale nie to mnie martwi. Problemem są te stuki jakby zawieszenie chciało wyjechać przy skręconych kołach jak i również wyczuwalna owalizacja przy normalnej jeździe. Dodam że 4 mechaników niezależnych sprawdzało zawieszenie jak i napęd i nie stwierdziło usterki. Proszę więc o poradę gdzie może leżeć przyczyna. Z góry dziękuję za pomoc. Jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje chętnie je udzielę. Z racji tego, iż jestem nowym użytkownikiem forum proszę o wyrozumiałość źle opisałem swój problem.


  PRZEJDŹ NA FORUM