już żyje. prawie....
odebrałem auto dzisiaj rano po generalnym przeglądzie i wymianie wszystkich filtrów i olejów przy 95tys. to że nie chciał odpalic to wina brudnego - zanieczyszczonego filtra paliwa. poprzez syf który sie w nim zebrał spadło ciśnienie na listwie common rail, komputer odczytał to jako błąd "P81115". Zalecenie mechanika: wymiana filru co max. 10 tys. ze względu na jakość naszego paliwa.
po przejechaniu parunastu kilometrów przy przyspieszaniu silnik zgasł. powtórzyła sie poprzednia awaria. samochód spowrotem trafił na warsztat. diagnoza to któryś z dwóch elektroczójnków. jeden znajduje się przy pompie paliwa drugi jeszcze nie wiem.
trochę o kosztach:
filtr paliwa 70,00; filtr powietrza 55,00; filtr przeciwpyłkowy 82,00; filtr oleju 49,00; olej 5W-30 castrol beczka 8L 264,00; olej do automatycznej skrzyni 137,00 za 4L;
co do dalszych kosztów i diagnozy naprawy poinformuję.....


  PRZEJDŹ NA FORUM