Dane techniczne
2HI (tylne koła)
Ten tryb jest używany, podczas jazdy na
normalnych dróg i autostrad.

4HI (wszystkie 4 kola)
Ten tryb jest używany, podczas jazdy offroads,
mokre lub pokryte śniegiem drogach
z normalną prędkością. (co ciekawe nic nie pisza o suchym asfalcie w tej opcji)

4LO (wszystkie 4 kola)
Użyj 4LO do wspinania lub zjazdu ze zniesienia
, offroads i do holowania pojazdów,
szczególnie w przypadku zwiększonego
zapotrzebowania na moc.

PRZELACZANIE

2HI --> 4HI
Obróć pokrętło z 2HI
na tryb 4HI przy prędkości poniżej
80 km / h.
Nie jest konieczne wciskanie
pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w
pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia)
lub umieszczenie dźwigni zmiany
na N (Neutral)(Automatyczny
Przekazanie).
Podczas jazdy na wprost.
4HI --> 2HI
Obróć pokrętło z 4HI
na tryb 2HI przy prędkości
poniżej 80 km / h.
Nie jest konieczne wciskanie
pedał sprzęgła lub umieszczenie dźwigni zmiany w
pozycje N (Neutral) (manualna skrzynia)
lub umieszczenie dźwigni zmiany
na N (Neutral)(Automatyczny
Przekazanie).
Podczas jazdy na wprost.
Jeśli tryb 2HI sie nie przelaczyl
sproboj poraz kolejny przekrecic
pokrętło na pozycje 2HI.

4HI <--> 4LO
1. Zatrzymac pojazd.
2. Wcisnac pedał sprzęgła dla
manualnej skrzyni biegów
lub umieścić dzwignie
na N (Neutral) dla
automatycznej skrzyni biegów.
3.Przelaczyc pokretlo z pozycji
4HI na 4LO jak chcemy wybrac 4LO

- lub przelaczyc pokretlo z pozycji
4LO na 4HI jak chcemy wybrac 4HI

4. Przed zwolnieniem pedału sprzęgła
(Manualna) lub przesuwanie
do innych zakresów z zakresu N
(Automatyczna), odczekać
na odpowiedni kontrolke ktora sie
włączyć lub wyłączyć na zegarach.

co ciekawe nie jest podane z jaka predkoscia sie jedzie na 4 LO
Predkosci widzialem tylko podane do automatycznej skrzyni biegow
( to tak na biegu przetlumaczone z instrukcji)


  PRZEJDŹ NA FORUM