Naped w Sorento
do wszystkich - co do artykułu w 4x4 zgadzam się całkowicie - już kiedyś to czytałem, że napęd jest stale włączony i tylko przełączenie w tryb LO jest potrzebne do ciężkiego terenu.

WOLLYS - zapytaj w "serwisie kia" w szczecinie, czemu przełączenie w tryb LO nie działa - czyli gdy przełączasz to nic się nie zmienia i nie zapala lampka 4LOW. Ja zapytałem, hehe (wtedy sam jeszcze nie wiedziałem co i jak). Pan przyszedł, odpalił, drapał się po głowie i chciał wzywać elektryka żeby rozbabrać całe auto "bo gdzieś coś nie łączy, pewnie elektryka siadła). Kolejny raz ten "serwis" udowodnił, że nie zna się na tym co sprzedaje - aby załączyć tryb LO trzeba się zatrzymać i ustawić skrzynię (w moim przypadku automat) w tryb N, dopiero wtedy to działa. Ja o tym właśnie z artykułu w 4x4 przeczytałem, całe szczęście, bo po wizycie w "serwisie" już myślałem, że pewnie z 1000pln pęknie na tą naprawęwesoły A może ja za bardzo się czepiam serwisu, w którym nawet wymiana klocków hamulcowych trwa 2 dni i po przejechaniu kilku kilometrów trzeba wrócić, bo się okazuje, że jedzie się na załączonych hamulcach? A miny Panów Pracowników - bezcennewesoły

SPIDER - zgadzam się, że też czuję, że 4 kółka ciągną non stop.

Oczywiście ktoś kiedyś na forum wspominał, że można w Wawie w kia pytać, ja kiedyś zadzwoniłem, nie chcieli gadać, odsyłali do "serwisu" w Szczecinie. Powiem szczerze - ja w serwisy kia w Polsce mało wierzę, bo już w 3 się sparzyłem.


  PRZEJDŹ NA FORUM