FORUM KIA SORENTO ASSISTANCE
Panowie powoli

najlepszym rozwiązaniem jest to co mówi Admin, zgadzam się z tym, każdy utworzy sobie grupę Assist w telefonie, nie ma z tym problemu, nie wyobrażam sobie noszenia telefonu który może zadzwoni raz do roku albo 2 razy.

Panowie krótko bo się rozpisuje.

Jeżeli miałbym się tym zająć to widzę to tak:
Każda osoba która zdeklarowała się pomagać przekazuje swoje dane na adres adimo@wp.pl:
- adres
- dane kontaktowe
- jakie formy pomocy np. medyczna, laweta, naprawa 24h, nocleg, jaki obszar, czy 24h itd

Wpisuje a arkusz z mapką i zaznaczonym obszarem wszystkie osoby zdeklarowane, wysyłam wizytówki tych osób SMS-sem, i dodatkowo każdy otrzymuje dane z mapką w postaci bmp lub jpg, na e-mail.

Każda nowa osoba przystępująca do ASSISTANCE w ciągu 7dni zostaje wpisana, wszyscy zarejestrowali użytkownicy otrzymują aktualizację, drukujemy na nowo mapkę z kontaktami i znowu chowamy ją do schowka razem z homologacją CB radia.

Co do rozliczeń finansowych za pomoc, bo i o tym trzeba wspomnieć, jeżeli ktoś oczekuje jakiegoś zwrotu za coś to, rozliczanie następuje między osobami zainteresowanymi.
W przyszłości można pomyśleć nad składką dotacją czy czymś podobnym, dla tych którzy chcą być pewni że jak gdzieś staną w drodze to zadzwonią i ktoś im pomoże.

Proszę o opinie


  PRZEJDŹ NA FORUM