FORUM KIA SORENTO ASSISTANCE |
Panowie powoli najlepszym rozwiązaniem jest to co mówi Admin, zgadzam się z tym, każdy utworzy sobie grupę Assist w telefonie, nie ma z tym problemu, nie wyobrażam sobie noszenia telefonu który może zadzwoni raz do roku albo 2 razy. Panowie krótko bo się rozpisuje. Jeżeli miałbym się tym zająć to widzę to tak: Każda osoba która zdeklarowała się pomagać przekazuje swoje dane na adres adimo@wp.pl: - adres - dane kontaktowe - jakie formy pomocy np. medyczna, laweta, naprawa 24h, nocleg, jaki obszar, czy 24h itd Wpisuje a arkusz z mapką i zaznaczonym obszarem wszystkie osoby zdeklarowane, wysyłam wizytówki tych osób SMS-sem, i dodatkowo każdy otrzymuje dane z mapką w postaci bmp lub jpg, na e-mail. Każda nowa osoba przystępująca do ASSISTANCE w ciągu 7dni zostaje wpisana, wszyscy zarejestrowali użytkownicy otrzymują aktualizację, drukujemy na nowo mapkę z kontaktami i znowu chowamy ją do schowka razem z homologacją CB radia. Co do rozliczeń finansowych za pomoc, bo i o tym trzeba wspomnieć, jeżeli ktoś oczekuje jakiegoś zwrotu za coś to, rozliczanie następuje między osobami zainteresowanymi. W przyszłości można pomyśleć nad składką dotacją czy czymś podobnym, dla tych którzy chcą być pewni że jak gdzieś staną w drodze to zadzwonią i ktoś im pomoże. Proszę o opinie |