PROGRAM SERWISOWY
Właśnie go testuję , niestety na pierwszy rzut oka wydaje mi się dosyć ubogi , ale jest kilka perełek np:

Regulacja przednich amortyzatorów w wersji sportowej
Charakterystyka tłumienia amortyzatorów jest ściśle dostosowana do profilu jazdy i kierowania całego układu zawieszenia. Jeśli chcemy zwiększyć siłę tłumienia dla warunków specjalnych, to możemy to zrobić w następujący sposób: i tu sposób .
Jazda po mieście:

Aby móc cieszyć się najwygodniejszą jazdą po mieście należy pozostawić wstrząsy w ustawieniu "minimalnym".

Jazda w terenie:

Ustawienie:1/2 obrotu odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.

Jazda agresywna:

Ustawienie to powoduje, że zachowanie samochodu dorównuje dużemu, terenowemu samochodowi turystycznemu, oferując większy skręt, lepsze wyczucie drogi, oraz dokładną stateczność kierunkową przy większych prędkościach.

Ustawienie:1 obrotu odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.

OSTRZEŻENIE: Należy w identyczny sposób wyregulować lewy i prawy amortyzator. Nie zrobienie tego może spowodować niestabilne kierowanie i nierówne zużycie bieżnika opony!

Pierwsze słyszę .


  PRZEJDŹ NA FORUM