Odboje gumowe ramy
Tak więc przyszedł czas na wymianę polibuszy (fachowa nazwa)
1. idziemy do serwisu i płacimy za 1szt 177zł lub zamawiamy na allegro (http://moto.allegro.pl/item754087911_odboj_poliuretan_nie_guma.html) po 30zł za sztukę = koszty przesyłki 20zł to nam daje 80zł. I tym sposobem mamy zaoszczędzone 274zł co daje 78szt heinekena 0,5L.
2. zaciągamy ręczny (raczymy się heinekenem), luzujemy śruby koła (kolejny heineken), podnosimy auto lewarkiem (kolejny heineken), odkręcamy całkowicie i odstawiamy koło na bok ( i jeszcze jeden), stary polibusz poprzez przekręcenie i pociągnięcie w dół usuwamy z kielicha metalowego który go trzyma a ponieważ robota posunęła się na przód to teraz dwa heinekeny.
3. naszym oczom (choć za mgłą) ukazuje się taki kielich metalowy przykręcony do ramy śrubą M10 lecz na klucz nr. 14. (heineken) odkręcamy ten metalowy spodek od naszej ramy (heineken) i mamy gotowe miejsce na wkręcenia polibusza świeżo zakupionego.
Przed wkręceniem nowego radzę poprawić gwint w ramie wkręcając doń śrubę M10 najlepiej z jakimś penetratorem typu WD40 (oczywiście heineken)



4. wkręcamy nowy polibusz (jak nie idzie to użyć żabki lub rurchaka) dokręcamy do oporu i temat z głowy (jeszcze jeden heineken?)





5. przykręcamy koło, opuszczamy auto i cieszymy się z dobrze wykonanej roboty popijając heinekena.
Za drugą strone auta radzę się nie brać. Radzę odespać tą ciężką pracę opisana powyżej.

dla niedowiarków zdjęcie starego z nowym:





pogubiłem sie w liczeniu ile heinekena powinno zostać ....


  PRZEJDŹ NA FORUM