Dziwne odgłosy podczas jazdy w terenie |
Jak u Ciebie wygląda przełącznik napędów? Czy jest dwu ( Auto i Low), czy trójpozycyjny (2WD, 4WD, LOW)? Jeżeli to ta pierwsza opcja to rozdział mocy na osie i koła regulowany jest automatycznie. Jak się koła slizgają, automat może troche trzaskać, chociaż u mnie tego efektu nie ma. I to by było przy wyłączonym ESP... Masz ESP? Druga sprawa, że na błocie itp, ruszanie na normalnych napędach bez reduktora, może dawać taki efekt. Automat nie daje rady i w uproszczeniu, próbuje dobierać przełożenia wiec trochę wali. Załącz reduktor (LOW) i spróbuj to samo. Reduktor w Sorento należy włączać po całkowitym zatrzymaniu samochodu, na biegu jałowym. I powoli ruszyć z biegu drugiego. Jak dalej ostro wali i trzaska to warsztacik ... I przed zjazdem z pola, wyłączyć ten reduktor. |