Odpalanie kijanki na zaciąg
za dużo elementów odpowiedzialnych za taki stan nieodpalnia może ulec awarii. ja osobiście zacząłbym od sprawdzenia czy przez filtr paliwa przechodzi paliwo. kiedy go wymieniałeś? ja przekonałem się że filtr z polskiego rzemiosła już moze być odpowiedzialny za prawidłowy rozruch, osobiście stosuje bosch lub man z filtronem byłbym ostrożny. następna sprawa: na dole opakowania filtra znajduje sie separator wody, parafiny, w niższych temperaturach zgromadzony tam brud również może byc odpowiedzialny za prawidłowy rozruch, choć na desce rozdzielczej jest od tego czerwona kontrolka.
Jeżeli powyższe diagnozy nie są trafne to mechanik z dobrym programem diagnostycznym silnika.

PS>: balboa: "Spróbuj przeczyścić końcówki rozpylaczy w świecach zapłonowych. " O co kaman? koncówki rozpylaczy? tego się nie czyści to albo działa albo nie, jeżeli nie działa to znaczy że jest zużyte. Jak wyczyścić? czym? Tam jest podawane ciśnienie rzędu 8 barów. po za tym jak wykręcisz świece żarowe to na bank przed kolejnym wkręceniem musisz je regulować w specjalistycznym zakładzie posiadającym stoły ciśnieniowe do wtrysków. troszkę poznałem temat przy awarii mojej kawki, troszkę kasy na to wyłożyłem i troszkę chyba mam rację?


  PRZEJDŹ NA FORUM