Oglądane Samochody Widziałeś jakiś pojazd do zakupu - opisz go |
No to abakusso może spotkamy się pod jakimś centrum handlowym i pokażesz swój nowy wyszukany nabytek bo opisałeś wszystkie inne tylko nie swoje Sorento Nie kasuj zdjęć , może zrobimy katalog , na co zwracać uwagę przy zakupie. Jeszcze jedno w sprawie rdzy . W Sorento nie powinna ona występować . Samochód został wykonany jako wzorcowy mający wprowadzić Koreańczyków do wielkiego świata samochodów z wyższej półki . Przyłożyli się do niego i wydali kupę kasy aby zrobić wrażenie na klientach ( zawieszenie projektowało Porsche, itp) Więc rdza w tych samochodach może świadczyć jedynie o tym ,że coś z autem jest nie tak . Popowodziowy , zalany , rozbity , spawany , walony ....możliwości jest dużo . W aucie eksploatowanym normalnie nie ma prawa być nawet grama rdzy . Uwaga na samochody sprowadzane z USA ( opinia niezależna od osoby która sprowadza auta i je serwisuje) Auta z USA do Europy ze względu na obniżkę kosztów przywożone są w kontenerach . Jeśli trasa wypada w porze monsunów lub sztormów samochody te narażone są na działanie soli morskiej co objawia się po ok 3 latach od sprowadzenia auta w postaci korozji najpierw układu elektrycznego ( zaczynają być problemy z przyciskami , oświetlenie przestaje działać , drobne usterki elektryki), następnie zaczynają pojawiać się pierwsze ogniska rdzy w miejscach mocowań tablic , miejsc gdzie stykają się elementy różniące się materiałem . Nikt nigdy nie wie w jakich warunkach przewożone są samochody ( wie tylko armator ) jest to loteria , był sztorm czy nie . Samochody z Ameryki przypływają do portu w Europie np: do Hamburga skąd rozwożone są dalej. Auta sprowadzane przez Autoryzowane firmy motoryzacyjne są profesjonalnie przygotowane do transportu . Każde auto jest zafoliowane ,zabezpieczone preparatami przeciw soli , natłuszczone , itp. Przy prywatnym imporcie nikt nie zadaje sobie trudu i nie ma zamiaru ponosić dodatkowych kosztów , bo i tak samochód idzie do klienta. |