Możliwości terenowo Sorento vs...
ciągle rozważam...
Sprawę nadsterowności załatwia poniekąd lift + 2" gdyż usztywnia auto i lepiej się prowadzi.
Większość aut terenowych, nie mylić z pseudo terenówkami (Q7, X5, etc.) lepiej jeździ w terenie niż na drodze - do tego są suv-y bez ramy lub crossovery. Wynika to poniekąd z wysoko postawionego środka ciężkości oraz gabarytów.
Jedź kolego starym Defenderem ze 100 km po drodze, a znienawidzisz to auto na wieki, ale wiedź w teren i pokochasz je do szaleństwa (to auto jeździło w Camel Trophy).

Nasze Sori są do lekkich zabaw w terenie i do tego robiąc lift, będą jeszcze zdolniejsze. Jednak lekki teren i miasto są lepszym środowiskiem dla nich niż ciężkie katownie w błocie - do tego są inne wynalazki. Każdy użytkownik na tym forum ma auto i do codziennego użytkowania i do lekkiego terenu, choć niektórzy nie jeżdżą w terenie.
Off-road to też rysowanie blachy o gałęzie, małe kolizje, zadrapanie na lakierze czy uszkodzenia (szczególnie elementów jezdnych), więc mając mniejszy niż koledzy z zachodu Europy portfel - jeździmy rekreacyjnie.
Zaglądnij sobie na hiszpańskie forum Sorento, jest tam koleś co mocno daje swoją Sori w terenie - jeździ na super wyprawy (ma lift, oponki i snorkela oraz kilka zmian w aucie) - i jest zadowolony, bo fajne auto z mniejszą niż Patrol czy Pajero kasę (Pajero nie ma ramy).


  PRZEJDŹ NA FORUM