Kupię Sorento
Szukam Sorento
Dokładnie.
Zastanawiałem się jak ten pstryczek elektryczek działa. Najpewniej tak, że po prostu podaje sygnał na sterownik dokładnie o takiej wartości, jaki jest podawany, gdy następuje maksymalna różnica poślizgu między osiami.

Najpewniej jest to jakiś sygnał analogowy o zakresie kilku, kilkunastu wolt lub kilka wyróżnionych poziomów. Jeśli proporcja napędu przód/tył jest dobierana płynnie, to sygnał musi być analogowy. Przyjmijmy, że maksymalna różnica między osiami odpowiada wartości 10V, a brak poślizgu to 0V. Wtedy pstryczek-elektryczek, czyli Twój przełącznik, podaje w odpowiednie miejsce sterownika 10V. Wtedy sterownik ustawia maksymalne spięcie napędów, np. 50/50. I już. Banalna sprawa.
Trzeba tylko wiedzieć jakie to napięcia (sygnały) i można samemu go zrobić. Ale, pewnie łatwiej i bezpieczniej kupić gotowca.

Nie wiem, czy tak jest jak napisałem, ale ja bym tak to zaprojektował cool


  PRZEJDŹ NA FORUM