problem z odpalaniem
Na początek proponuję.
-zagklądnąć do baku czy przypadkiem farba się nie złuszczyła i nie zatkała sitka. (pod tylnym siedzeniem metalowa klapaka odkręcasz i wyciągasz zbiorniczek z sitkiem, bierzesz latarkę i zaglądasz do baku) jest na forum jak to zrobić .
-wymienić filtr paliwa i obserwuj jak się będzie auto zachowywać.
-zrobić test na przepływomierzach.

Na forum jest już taki temat. Poczytaj dokładnie znajdziesz odpowiedź. Ja mogę ci powiedzieć o moich podobnych doświadczeniach. Kupiłem Sorento nie całe 2 lata temu i zaraz po ostrej zimie przełom luty/marzec i marzec kwiecień zmagałem się z podobnym problemem. Na zimnym silniku autko paliło bez problemu natomiast po przejechaniu jakiegoś odcinka nawet 5/10km i zgaszeniu auto nie chciało ponownie odpalić. Na komputerze w serwisie KIA brak błędów. Test na przepływomierze wykazał że 2 wtryski są do wymiany, dałem do regeneracji 4 wtryskiwacze (Jedlicze koło Krosna woj. Podkarpackie DIESEL-LIPKA NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM !!!) auto pochodziło mi może tydzień i powtórka z rozrywki. Na domiar tego byłem w pracy koło Lublina i bałem się że mogę nie dojechać do domu więc poszukałem kogoś kto się tym zajmie i znalazłem. Ponowny test na przepływomierze wykazał że wtryski zostały nie do końca dobrze zregenerowane czyli w 2 wtryskach gość nie wymienił końcówek tylko uszczelnił :/ przez to wszystko padła pompa musiałem zainwestować w nową pompę wysokiego ciśnienia gdyż w moim modelu występuje CP3 i nie da jej się zregenerować tzn. te części które można wymienić w niczym nie pomogą. Kupiłem używaną pompę, mechanik zamontował i wszystko gra autko już pali bez problemów. Mechanik z Lublina zregenerował mi ponownie wtryski przy czym wymienił 4 końcówki i uszczelnił. Aktualnie Mechanik Grzegorz Bednarczyk aktualnie przeniósł zakład na ul.Przemysłową koło Stacji Obsługi Pojazdów tego mechanika polecam w 100% pełen profesjonalizm, diagnostyka komputerowa również, skarbnica wiedzy i lata doświadczeń z dieslami.


  PRZEJDŹ NA FORUM