| |
tomo | 16.12.2009 12:19:24 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 38 #388786 Od: 2009-11-15
| Wiem już trochę więcej, brat pogadał z mechanikiem w serwisie i sprawa wygląda następująco: pas transminyjny to nazwa firmowa na układ zębatek i łożysk jaki znajduje się w skrzynce reduktora. Przyczyną awarii było rozluźnienie łańcucha co spowodowało wytarcie trybików i uszkodziło łożyska, w efekcie przy zwiększaniu mocy zębatki przeskakiwały i czuć było . Później dorzucę parę zdjęć. A teraz musze gdzieś znaleść reduktor który będzie współpracował z automatycznym przełączaniem napędów i automatyczną skrzynią biegów. _________________ SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR: czarny |
| |
Electra | 01.11.2024 00:50:24 |
|
|
| |
marcelo8 | 16.12.2009 13:09:14 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kielce
Posty: 671 #388805 Od: 2009-2-22
Ilość edycji wpisu: 1 | tomo czy chcesz znaleźć reduktor który będzie pasował nie koniecznie od sorento?
A swoją drogą to nie załamuj się. Trudne miłego początki. Ja też na początku użytkowania miałem problem ale i tak nie żałuję. |
| |
tomo | 16.12.2009 13:59:10 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 38 #388825 Od: 2009-11-15
| Poszukuję reduktora do automatycznej skrzyni biegów 2,5 CRDI disel z przełaczaniem auto-low, numer reduktora popsutego był taki 47300-4C211 Marcelo8 - nie znam się na samochodach i nie wiem jak będzie współpracował ze skrzynią inny reduktor. Nie chciałbym znowu wpuścić się na jakąś minę. _________________ SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR: czarny |
| |
tomo | 23.12.2009 16:32:27 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 38 #394054 Od: 2009-11-15
| Witam wszystkich i dziękuję za udzielone porady i wsparcie. Informuję że samochodzik jest już sprawny. Wymieniłem reduktor na inny o tym samym numerze identyfikacyjnym. Wszystko pasowało i wreszcie poczułem co ten samochód potrafi _________________ SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR: czarny |
| |
marcelo8 | 23.12.2009 18:14:17 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kielce
Posty: 671 #394130 Od: 2009-2-22
| brawo tomo. tak więc na najbliższym zlocie pewnie bedziesz obecny? |
| |
Admin | 23.12.2009 20:48:09 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 2074 #394251 Od: 2009-2-1
| Podaj może koszty abyśmy wiedzieli ile taka zabawa kosztuje na przyszłość i skąd wziąłeś reduktor . |
| |
merkury76 | 23.12.2009 23:45:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 469 #394424 Od: 2009-7-5
| i superdobrze ze maszyna zyje _________________ 2,5 diesel 170 km automat max wersja |
| |
Adimo | 24.12.2009 09:22:23 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kujawsko-pom.
Posty: 1080 #394501 Od: 2009-8-26
| Kolego zapodaj gdzie to kupiłeś, czy miał więcej części, u kogo to robiłeś, jaki olej wlałeś, czy robiłeś to szam czy u mechanika. _________________
|
| |
tomo | 29.12.2009 19:43:25 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kłodzko
Posty: 38 #398739 Od: 2009-11-15
| Informacje o kosztach i miejscu naprawy wpisałem w temacie HOME»UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW» PAS TRANSMISYJNY
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ SILNIK: 2,5 CRDi ZASILANIE: Olej napędowy SKRZYNIA BIEGÓW: automatyczna ROK PRODUKCJI: 2005 KOLOR: czarny |
| |
betina_t | 10.03.2010 15:56:37 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #487631 Od: 2009-8-10
| [TEMAT PRZENIESIONY NA NOWE FORUM]-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Electra | 01.11.2024 00:50:24 |
|
|