NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » POWSTRZYMANIE WYCIEKU OLEJU POMIĘDZY SKRZYNIĄ A SILNIKIEM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

POWSTRZYMANIE WYCIEKU OLEJU POMIĘDZY SKRZYNIĄ A SILNIKIEM

  
RAFI76
31.01.2014 19:12:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #1732463
Od: 2013-9-24
Witam wszystkich ,
2 dni temu odebrałem od mechanika moją Sorcię (2,5 CRDI/ 2003/ manual) po wymianie uszczelniacza wału (uszczelniacz po stronie silnika ) i niestety po dwóch dniach wyciek pojawił się ponownie z tą samą intensywnością jak przed wymianą . Czy istnieje jakiś haczyk przy wymianie tego uszczelniacza ? Czy mechanik mógł o czymś zapomnieć ( zamontowano nowy uszczelniacz) ? Będę wdzięczny za informację , za 2 dni oddaję samochód do ponownej naprawy tej usterki

pozdrawiam
  
Electra19.03.2024 06:12:20
poziom 5

oczka
  
darson79
01.02.2014 02:56:02
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #1732773
Od: 2012-11-17
Witam. Mam Sorcie 3.5 V6 i tez walczyłem z tym problemem. Uszczelniacz wymieniali mi w serwisie i następnego dnia już był wyciek identyczny jak przed wymiana. Reklamowalem oczywiście na gwarancji ich usługę i moja udręką trwała ponad 8 miesiecy- ciągle coś poprawiali i wymyslali ze wyciek jest z innego miejsca.itd. Opisuje to na forum klubsorento. A teraz do rzeczy: usterka ustala jak wymienili mi ten uszczelniacz razem z tą blachą w którą on jest wprasowany.A wczęściej też wymienili tylko sam uszczelniacz bez jego "obudowy" tak to określili w serwisie. Na pewno to jest powód twojego wycieku ponieważ jak rozebrali mój samochód ten ostatni raz co zakładali uszczelniacz z ta obudowa to w tamtym co wcześniej montowali sam uszczelniacz był ewidentny wyciek pomiędzy uszczelniaczem a zewnetrzna strona tej obudowy- blachy. Koszt tej blachy jak pamiętam ok 160 zł.tylko nie pamiętam teraz czy była ona już kompletna z uszczelniaczem czy był osobno . Jak coś niejasno napisałem to pytaj bo trochę jest późno i niedomagam ze zmęczenia.
  
RAFI76
01.02.2014 13:42:57
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #1733127
Od: 2013-9-24
dzięki darson , na pewno Twoja informacja będzie bardzo przydatna . U mnie też wymienił mechanik tylko sam uszczelniacz bez " blachy" . Robociznę będę miał za darmo w ramach gwarancji, natomiast uszczelniacz będę musiał kupić kompletny czyli razem z tą blachą .
  
darson79
01.02.2014 18:07:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #1733533
Od: 2012-11-17
Nie ma problemu-nic milego jak wyda sie kase zeby cos naprawic a tu problem się dalej pojawia. Powinno byc wszystko dobrze. Niech mechanik jeszcze sprawdzi asekuracyjne przed zalozeniem uszczelniacza "trzpień" wału czy nie jest podrobiony ( zdarza sie przy wiekszych przebiegach) bo można wtedy uszczelniacz trochę na sprężynce skręcić. I ta blachę kładzie się na silikon i przykręca jeszcze na śruby - zresztą mechanik powinien wiedzieć żeby to zrobił starannie . Pozdrawiam
  
dario7
10.02.2014 16:40:15
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #1743421
Od: 2013-11-4
witam serdecznie.............
mam pewien problem a właściwie to może na początek raczej pytanie, w czasie pracy silnika (2,5 CRDI, 2004r.,manual)gdy wyjmuję bagnet od sprawdzania poziomu oleju zauważyłem, że wyrzuca olej. Czy ktoś z internautów ma pojęcie co to może się dziać? Bardzo prosiłbym o jakieś rady w tej kwestii. Z góry dziękuję.
Aaaaaaaaaa.........i przypomniało mi się jeszcze coś dziwnego. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że w czasie jazdy czy na postoju słychać jakieś "syczenie" z przodu od strony pasażera, które trwa kilka sekund i ustaje. Pojawia się taki odgłos zazwyczaj na rozgrzanym silniku ale w sumie nie zawsze. Dzięki........aniołek
  
vokal
11.02.2014 16:01:01
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #1744755
Od: 2013-1-16
Wyrzucanie oleju przez bagnet, czy korek oleju świadczy o przedmuchach z cylindrów do miski olejowej.
Syczenie to może być np na parowniku klimatyzacji umieszczonym za schowkiem pasażera.
Jest to słyszalne podczas pracy klimatyzacji przy niskim poziomie czynnika w układzie, który jeszcze pozwala na uruchomienie sprężarki.
_________________
"Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę."
  
RAFI76
12.02.2014 13:57:43
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #1745770
Od: 2013-9-24
zamówiłem cały komplet czyli uszczelniacz + obsada uszczelniacza cena 225 ( koszt z przesyłką ) . Jutro auto będzie ponownie naprawiane . Napiszę czy pomogło
  
dario7
12.02.2014 19:15:07
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #1746198
Od: 2013-11-4
to daj znać Rafi jakie wyniki po zmianie oraz ewentualnie link gdzie dokonałeś zakupu. Pozdrawiam i mam nadzieję, że wszystko będzie oki,
dzięki VOCAL, już miałem obawy, że to coś innego choć też myślałem o klimatyzacji a właściwie liczyłem, że to klima. A co sądzisz o tych wyciekach? Jak tym najtaniej i najprościej się zająć?
  
RAFI76
23.02.2014 23:44:13
Grupa: Użytkownik

Posty: 18 #1757628
Od: 2013-9-24
Witajcie , po założeniu uszczelniacza razem z obsadą wyciek ustał ..... przynajmniej na razie . Faktycznie Darson miałeś rację z tym podrobionym wałem , od tarcia uszczelniacza zrobił się rowek/frez który jak się domyślam był przyczyną wycieku. Ciekawe jest to że dopiero wymiana uszczelniacza razem z obsadą dała efekt , mimo tego że na sprężynce nie skręcili uszczelniacza . Z ciekawostek dodam że nie miałem katalizatora ( wyszło podczas naprawy ) , ale już założyłem nowy - koszt 450pln+50pln montaż . Wydaje mi się że auto ciszej pracuje no i oczywiście już tak nie śmierdzi jak z Ikarusa :-)
  
Electra19.03.2024 06:12:20
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » UKŁAD NAPĘDOWY I SKRZYNIE BIEGÓW » POWSTRZYMANIE WYCIEKU OLEJU POMIĘDZY SKRZYNIĄ A SILNIKIEM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny