NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POWITANIA » WITAM

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

witam

PROBLEM Z NAPEDEM
  
yogi791
11.01.2017 19:45:34
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Płońsk

Posty: 4 #2381821
Od: 2016-12-21
WITAM WSZYSTKICH FORUMOWICZÓW JESTEM POSIADACZEM KIA SORENTO OD CZERWCA 2016R Z SILNIKIEM DIESLA 2,5L 140KM Z ROKU 2005, MAM PROBLEM Z NAPĘDEM NIE REAGUJE NA ZMIANĘ POKRĘTŁA Z AUTO NA LOW NIE SŁYCHAĆ RUCHU REDUKTORA BEZPIECZNIKI SĄ OK A KONTROLKA 4LOW ŚWIECI SIĘ TYLKO PRZY ODPALANIU. PO ODŁĄCZENIU KOSTEK NA REDUKTORZE MIGA ZIELONA H TA OD MOSTÓW. SKRZYNIA MANUALNA
  
Electra29.03.2024 13:03:50
poziom 5

oczka
  
siudka
11.01.2017 19:52:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2381827
Od: 2017-1-6
KOlego spróbuj zmieniać na luzie lub neutral.
  
ronin
11.01.2017 19:54:22
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 114 #2381828
Od: 2014-12-19
Nie to forum kolego. Szukaj Farmera on najlepiej ogarnia temat.
http://www.klubsorento.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=11286&hilit=nap%C4%99d+nie+za%C5%82%C4%85cza+si%C4%99
  
yogi791
11.01.2017 20:00:33
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Płońsk

Posty: 4 #2381831
Od: 2016-12-21
na luzie nic się nie dzieje już sam nie wiem co jest żadnej reakcji
  
ronin
11.01.2017 20:04:57
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 114 #2381832
Od: 2014-12-19
Podałem ci link gdzie masz szukać pomocy. Tam jest duże forum, masa wiedzy, masa ludzi. Tutaj jest martwo.
  
yogi791
11.01.2017 20:29:37
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Płońsk

Posty: 4 #2381851
Od: 2016-12-21
ok dzieki szukam i nie ma nic z takim przypadkiem
  
ronin
11.01.2017 20:42:04
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 114 #2381854
Od: 2014-12-19
A przeczytałeś cały temat do którego link ci podałem??
Takich tematów jest tam sporo i ludzi którzy znają się na rzeczy.
Zarejestruj się na forum bo bez rejestracji nie widzisz nawet 20% tematów. Nie masz dostepu do forum szczegółowego.
Przeszukaj forum (jest wyszukiwarka tematów) jak nie znajdziesz odpowiedzi w co nie wierzę bo jet opisane jak przeprowadzić kompletną diagnostykę napędu to założysz temat i się dopytasz. Napiszz do kolegi Farmer1971 to spec od napędów.
Podstawowy warunek to rejestracja bo bez tego nic tam nie widzisz.
ogólnie trochę wysiłku sobie zadaj, skoro uczyniłeś wysiłek pisania na prawie martwym forum to uczyń wysiłek i zarejestruj się tam gdzie są setki aktywnych uczestników i gdzie jest WIEDZA. Na tamto forum wchodzą ASO jak coś nie wiedzą bo my razem wzięci mamy wiedzę 1000% większą od producentów tego wynalazku. My jesteśmy praktycy a oni są teoretycy. Zrobisz jak uważasz ale tutaj możesz czekać do usranej śmierci na pomoc.
  
mario1970
11.01.2017 23:07:12
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 108 #2381906
Od: 2011-10-3
Witaj.
Dźwignia na biegu jałowym i wciśnięte sprzęgło, wtedy przestaw pokrętło z pozycji AUTO na LOW i po paru sekundach (potrzebnych na przestawienie reduktora) powinna zapalić się zielona kontrolka informująca o załączeniu reduktora. Jeżeli to nie nastąpi to sprawdź połączenie elektryczne przy reduktorze.
  
mario1970
11.01.2017 23:12:17
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 108 #2381907
Od: 2011-10-3
    ronin pisze:

    A przeczytałeś cały temat do którego link ci podałem??
    Takich tematów jest tam sporo i ludzi którzy znają się na rzeczy.
    Zarejestruj się na forum bo bez rejestracji nie widzisz nawet 20% tematów. Nie masz dostepu do forum szczegółowego.
    Przeszukaj forum (jest wyszukiwarka tematów) jak nie znajdziesz odpowiedzi w co nie wierzę bo jet opisane jak przeprowadzić kompletną diagnostykę napędu to założysz temat i się dopytasz. Napiszz do kolegi Farmer1971 to spec od napędów.
    Podstawowy warunek to rejestracja bo bez tego nic tam nie widzisz.
    ogólnie trochę wysiłku sobie zadaj, skoro uczyniłeś wysiłek pisania na prawie martwym forum to uczyń wysiłek i zarejestruj się tam gdzie są setki aktywnych uczestników i gdzie jest WIEDZA. Na tamto forum wchodzą ASO jak coś nie wiedzą bo my razem wzięci mamy wiedzę 1000% większą od producentów tego wynalazku. My jesteśmy praktycy a oni są teoretycy. Zrobisz jak uważasz ale tutaj możesz czekać do usranej śmierci na pomoc.


Ronin, z całym szacunkiem i bez obrazy, tyle się napisałeś o martwym forum a wystarczyło dwa zdania napisać jak włączyć reduktor i pomóc koledze. oczko
  
ronin
12.01.2017 16:22:56
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 114 #2382164
Od: 2014-12-19
A napisał że nie wie jak czy ze mu się nie załącza??????????T Przejdz na drugie forum gdzie kolega opisał szerzej problem to się dowiesz że to nie jest kwestia niewiedzy jak się załącza reduktor. Ma napęd tylko na tył, no ale to pewnie też kwestia przełączenia chory
  
Electra29.03.2024 13:03:50
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POWITANIA » WITAM

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny