| |
marcin2006 | 03.02.2010 14:14:31 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439096 Od: 2010-2-2
Ilość edycji wpisu: 1 | witam. mam problem z sorento 3.5 v6 usa. podczas jazy zgasł silnik a ponowna pruba odpalenia nie powiodła się. rozrusznik kręci ale silnik nie odpowiada. sprawdziłem pompę paliwa -jest ok, ale nie dochodzi prąd do pompy. co może być przyczyną, proszę o pomoc.dziękuję. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
Electra | 01.11.2024 00:28:49 |
|
|
| |
Lee | 03.02.2010 19:01:45 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #439363 Od: 2009-5-31
| Marcin...sprawdz na początek to ->
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
marcin2006 | 03.02.2010 19:43:13 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439432 Od: 2010-2-2
| witaj. wszystkie bezpieczniki i kostki posprawdzałem poprzekładałem i nic. pompę sprawdziłem chodzi a prądu jak nie było tak niema. był u mnie jeden gość z programem, podłączył się pod kierownicą we wtyk ale komputer wg niego nic nie wykazał. jutro będę kombinował z innym "specjalistą" od diagnostyki. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
Lee | 03.02.2010 19:47:46 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #439435 Od: 2009-5-31
| W przewodzie (na końcu dojścia do pompy)nie ma prądu...Po nitce do kłębka trza iść |
| |
marcin2006 | 03.02.2010 19:55:40 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439451 Od: 2010-2-2
| dokładnie i jedno i drugie. sprawdzałem natężenie prądu przy przekręconym kluczyku i przy kręceniu rozrusznikiem- prądu brak. trzeba będzie wrzucić autko na warsztat i sprawdzić wszystkie kable wtyki. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
Lee | 03.02.2010 19:59:40 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #439464 Od: 2009-5-31
| Życzę powodzenia...opisz pózniej co się stało ...a tak przy okazji to jaką masz delivery date na tabliczce przy swej Sori |
| |
marcin2006 | 03.02.2010 20:35:30 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439522 Od: 2010-2-2
| wrzesień 2006 _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
Lee | 03.02.2010 20:40:59 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Wielkopolska/Wągrowiec
Posty: 1103 #439528 Od: 2009-5-31
Ilość edycji wpisu: 1 | Widzisz beti...młodszy od naszych V6! edit:dzięki kolego |
| |
betina_t | 03.02.2010 20:47:23 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #439546 Od: 2009-8-10
| Młodzieniaszek to już chyba po lifcie z nowymi zderzakami |
| |
kolino | 03.02.2010 20:59:19 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kwidzyn
Posty: 22 #439572 Od: 2009-10-1
Ilość edycji wpisu: 2 | Spróbuj tak: - wyciągnij przekaźnik pompy paliwa
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
- sprawdź czy na włączonym zapłonie na terminalu 30 jest +12V - jeżeli nie ma to po drodze jest bezpiecznik a potem + akumulatora - tam szukaj - jeżeli jest napięcie na 30 to zewrzyj zworą terminale 30 i 87 i sprawdź czy pompa pracuje (sprawdź też czy po zwarciu na 30 wciąż jest +12V) - jeżeli w takim układzie pompa pracuje to obwód zasilania pompy jest sprawny a szwankuje sterowanie przekaźnikiem z ECM'a.
na schemacie wygląda tak:
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
_________________ KIA SORENTO SILNIK - 3,5V6 ROK - 2006 |
| |
marcin2006 | 03.02.2010 22:09:33 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439650 Od: 2010-2-2
| dzięki kolino za pomoc, jutro to sprawdzę i odpiszę co wiemy. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
Electra | 01.11.2024 00:28:49 |
|
|
| |
marcin2006 | 04.02.2010 09:44:33 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #439825 Od: 2010-2-2
| witaj ponownie kolino. zrobiłem jak opisałeś. prąd jest a po zwarciu coś przy silniku się załącza i słychać jakby przelewanie się jakiejś cieczy. pompy przy baku raczej nie słychać i niema nadal rużnicy przy kręceniu silnika. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
kolino | 04.02.2010 18:47:54 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kwidzyn
Posty: 22 #440298 Od: 2009-10-1
| Czy po zwarciu 30-87 napięcie dociera do pompy? Po włączeniu zapłonu pompa powinna pracować przez kilka sekund a potem się wyłącza. To przelewanie się cieczy to może być paliwo czyli pompa pracuje chyba. Sprawdź czy napięcie dociera do pompy i będziemy szukac dalej. _________________ KIA SORENTO SILNIK - 3,5V6 ROK - 2006 |
| |
marcin2006 | 05.02.2010 10:26:12 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: ŚWIDNICA
Posty: 9 #441313 Od: 2010-2-2
| witam wszystkich zainteresowanych. na chwilę obecną wiemy że występuje brak masy na głównym przekaźniku. spięty na krótko odpalił i chodzi. _________________ KIA SORENTO 2006 3,5L V6 195KM WERSJA USA |
| |
betina_t | 13.03.2010 20:51:09 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: Kraków
Posty: 2145 #492261 Od: 2009-8-10
| Temat przeniesiony na nowe forum-
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Electra | 01.11.2024 00:28:49 |
|
|