NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » POMOCY, 2,5CRDI, 2004, NIE ODPALA - WYELIMINOWAŁEM WSZYSTKIE POPULARNE USTERKI

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

pomocy, 2,5crdi, 2004, nie odpala - wyeliminowałem wszystkie popularne usterki

  
kubacki
26.06.2015 21:24:04
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2133037
Od: 2013-5-30
Witajcie,
Mam problem ze swoją kijanką. Zaczęło się od tego, że gasła przy dużych obrotach i miała problem z odpalaniem. Standardowe czyszczenie filtrów nie pomogło.
Wymieniłem bak na nowy oryginalny, filtry, etc. Samochód chodził przez 7 dni i się zaczęło od nowa tzn już nie gasł ale dalej są problemy z odpalaniem.
Samochód pojechał do warsztatu, odebrałem, odpala, wymieniony rozrusznik, założone nowe filtry, bezbarwne wężyki, zaworki zwrotne coby paliwo się nie cofało, wymieniony alternator bo ładowanie pojawiło się i znikało, założona dodatkowa masa, do testów ominięto pompka paliwa i założona inna oraz filtr przy pompce od golfa - też do testów.
Dzień pierwszy po odbiorze - samochód odpala jak złoto
Dzień drugi - trzeba kręcić 2 sekundy
Dzień trzeci - trzeba kręcić 4 sekundy
Dzień 4 - kręcę 15 sekund zanim odpali
Dzień 5 dupsko
Powrót do warsztatu, paliwo w obiegu jest, w cylindrach jest zlikwidowane mikrowycieki paliwa , odbieram i sytuacja się powtarza
Zakładają starą pompkei to samo 1 dzień ok, 2,3,4 coraz gorzej aż 5 dzieñ mogę sobie kręcić ile dusza zapragnie. Oczywiście "Atari" nie pokazuje żadnych błędów
  
Electra25.04.2024 13:16:17
poziom 5

oczka
  
BUKI1973
26.06.2015 22:07:50
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2133056
Od: 2011-12-3
Czujnik położenia wałka rozrządu?
  
Falc77
27.06.2015 08:22:52
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #2133181
Od: 2013-4-27
    kubacki pisze:

    Witajcie,
    Mam problem ze swoją kijanką. Zaczęło się od tego, że gasła przy dużych obrotach i miała problem z odpalaniem. Standardowe czyszczenie filtrów nie pomogło.
    Wymieniłem bak na nowy oryginalny, filtry, etc. Samochód chodził przez 7 dni i się zaczęło od nowa tzn już nie gasł ale dalej są problemy z odpalaniem.
    Samochód pojechał do warsztatu, odebrałem, odpala, wymieniony rozrusznik, założone nowe filtry, bezbarwne wężyki, zaworki zwrotne coby paliwo się nie cofało, wymieniony alternator bo ładowanie pojawiło się i znikało, założona dodatkowa masa, do testów ominięto pompka paliwa i założona inna oraz filtr przy pompce od golfa - też do testów.
    Dzień pierwszy po odbiorze - samochód odpala jak złoto
    Dzień drugi - trzeba kręcić 2 sekundy
    Dzień trzeci - trzeba kręcić 4 sekundy
    Dzień 4 - kręcę 15 sekund zanim odpali
    Dzień 5 dupsko
    Powrót do warsztatu, paliwo w obiegu jest, w cylindrach jest zlikwidowane mikrowycieki paliwa , odbieram i sytuacja się powtarza
    Zakładają starą pompkei to samo 1 dzień ok, 2,3,4 coraz gorzej aż 5 dzieñ mogę sobie kręcić ile dusza zapragnie. Oczywiście "Atari" nie pokazuje żadnych błędów
Zadam ci jedno pytanie, 200tys na liczniku czy 120 ?
_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
kubacki
27.06.2015 09:06:36
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2133201
Od: 2013-5-30
Niecałe 200
  
Falc77
27.06.2015 17:24:22
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #2133429
Od: 2013-4-27
To wymień bezpiecznik na listwie wtryskowej /taka śruba 17 wkręcona w listwę/. Wiele aut ma z tym problem, on wytrzymuje około 100tys.km. i przelewa na powrót. Jak podłączysz Atari to zobaczysz, że w momencie kręcenia ciśnienie rośnie powoli i jak odpali to powinno być około 1800 bar na wolnych, a po zgaszeniu ciśnienie od razu ci spadnie prawie do zera, to na bank to. W serwisie wymieniają wtryski z listwą i pompę wc.
_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
kubacki
29.06.2015 22:29:09
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2134767
Od: 2013-5-30
Pytanie tylko czy można ten czujnik jakoś sprawdzić, mechanik powiedział, ze raczej to nie to, ciśnienie początkowe jest na poziomie 200 i nie spada do zera kiedy wyłączysz samochód. Koszt czujnika to 450 zł a wpakowałem już w auto w tym miesiącu 4tyś i chciałbym uniknąć chybionego strzału.
  
kubacki
29.06.2015 22:30:32
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2134768
Od: 2013-5-30
Może znacie jakiegoś fachowca od sorento w pomorskim
  
Falc77
30.06.2015 09:21:41
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: JAWOR DLS

Posty: 189 #2134926
Od: 2013-4-27
Do jakiej wartości spada ciśnienie po wyłączeniu silnika ?

_________________
Szukam nowego użytkownika dla mojej ślicznotki....
  
kubacki
01.07.2015 09:30:34
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #2135645
Od: 2013-5-30
Po wyłączeniu spada do 200-250 i trzyma
  
tom.ek
06.07.2015 08:15:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #2138504
Od: 2013-9-22
http://allegro.pl/zawor-pompy-wtryskowej-kia-hyundai-h1-1-5-2-5-crdi-i5457627791.html

  
Electra25.04.2024 13:16:17
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » AWARIE - CZYLI CO DOLEGA TWOJEMU KIA SORENTO » POMOCY, 2,5CRDI, 2004, NIE ODPALA - WYELIMINOWAŁEM WSZYSTKIE POPULARNE USTERKI

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny